Web ktorý predáva

HTML, CSS, WP. Skratky, ktoré mi pred rokom nič nehovorili a vďaka ktorým sa Vám prihováram. Dvere za ktorými čakala grafika, copywriting, programovanie, SEO optimalizácia, nástroje marketingu v čase, keď sa obchody premiestňujú do škatúľ s monitorom. Pre mňa je web však viac.

Čo pre mňa znamená web

Som introvert a stránky www.milanmajtan.sk a www.pomocvobcode.sk sú formou vyjadrenia pocitov a pokroku, ktorý dosahujem každý deň. Stačí si len porovnať články na začiatku blogovania z februára 2015 a teraz.

Prostredníctvom sociálnych sieti, najmä Facebooku, sa o tieto skúsenosti delím so svetom. Likeovanie a zdieľanie vždy poteší, preto hľadám cesty, aby sa moje myšlienky šírili svetom organicky s občasnou pomocou reklamy.

Začiatky webovania

S webom a html kódom som sa stretol prvý krát na Vysokej Škole Manažmentu – City University of Seattle, na hodinách Informačných systémov, kde som programoval jednoduchú stránku.

S úskaliami tvorby webu som sa stretol pri zadávaní stránky firmy mojej matky treťou stranou. Potvrdilo sa pravidlo, že skúpy dva razy kúpi. Cena bola lacná, výsledok ešte lacnejší. Vďaka tejto skúsenosti som bol pripravený investovať do kvalitného webu od viac do zruinovania rozpočtu na projekt. Toto býva v začiatkoch firmy nemožné.

Kompromisom boli školenia WordPress redakčného systému, na ktorom som vytvoril moje prvé stránky.

Len web nestačí

Bolo treba aby sa ľudia o mojej práci dozvedeli a tak sa fan page pomocvobchode dočkala reklamy na Facebooku (FB). Druhou reklamou na FB bola propagácia článku s dotazníkom nakoľko FB poskytuje len málo údajov o fanúšikoch. Viac o tom ako to dopadlo sa dočítate v ďaľších článkoch.

Formou pay per click reklamy cez Google Adwords som propagoval osobnú stránku milanmajtan.sk, nakoľko kľúčové predchádzajúca stránka sa zobrazovala na prvých pozíciach. Viac v jednom z článkov, ktoré budú nasledovať.

Tieto reklamy ukázali jednu podstatnú vec. Bez kvalitného publikačného plánu a dobrých textov je každá propagácia zbytočne vyhodené peniaze. A tak sa začala cesta copywritera.

Keďže je lepšie raz vidieť, ako 1 000 krát čítať rok 2016 bude pre mňa rokom grafiky.

Ak by ste potrebovali spraviť web, ktorý predáva, kontaktujte ma:

Poprosím Vaše meno(povinné)

Váš email (povinné)

Poprosím Vaše číslo

Vaša správa

Vyplnením tohto formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov